Nu sunt multe companii care să aibă un număr de angajate mai mare decât numărul de angajați. Dar această schimbare poate apărea dacă știi să crești, să cultivi și să reții talentul în compania ta. În topul companiilor din Fortune realizat în 2018, doar 6% din managerii a 500 de companii erau femei. Însă există anumite tactici care ajută femeile să obțină jobul mult dorit. Iată care sunt acestea!

Ce tactici ajută femeile să obțină jobul pe care și-l doresc?

1. Încrederea de sine

Femeile nu se evaluează uneori atât de bine pe cât ar trebui. De aceea, nu știu să își vândă abilitățile la un interviu de angajare. Nu vor să spună că au condus un proiect sau că au fost cele datorită cărora succesul companiei a fost posibil, deoarece au impresia că ar părea că se laudă. Preferă să spună că succesul a fost un efort colectiv din parte echipei, chiar dacă a fost datorită lor. Însă trebuie să existe un echilibru. La urma urmei, este un interviu. Dacă tu nu știi să îți vinzi abilitățile profesionale, cine crezi că o va face?

2. Sinceritatea

Femeile nu sunt promovate la fel de des ca bărbații. Există multe motive posibile pentru acest lucru, însă unele dintre acestea pot fi controlate de femei. O modalitate de a-și spori șansele de a fi promovate este să se asigure că managerii cunosc acest interes. Acestea pot să le ceară managerilor să le evalueze poziția în companie și să le spună de ce ar fi nevoie pentru a obține jobul pe care și-l doresc.

Sinceritatea este importantă și în momentul în care femeile își caută un loc de muncă după o perioadă în care nu au lucrat. Indiferent dacă a fost vorba despre un an de îngrijire a nou-născutului, despre șase luni în care au avut grijă de un părinte bolnav sau de doi ani în care au călătorit, candidatele trebuie să fie sincere cu recrutorii când vine vorba despre ceea ce poate părea ca o perioadă lipsă dintr-un CV.

3. Modul în care interacționează cu recrutorii

Relația oricui cu o companie începe în momentul în care este trimisă aplicația. Este o oportunitate perfectă pentru a se face remarcat. Unii recrutori adoră să citească secțiunea cu abilități din partea de jos a CV-ului, deoarece ar putea indica anumite soft skills care pot distinge un candidat de altul. Este importantă conexiunea cu recrutorul, mai ales că inițial este vorba doar despre o discuție la telefon.