Nu este atât de ușor să intervievezi candidații la telefon, însă există anumite întrebări care te pot ajuta atunci când angajezi pentru poziții remote. Dacă vrei să te asiguri că vei avea cei mai buni angajați în compania ta, nu ar trebui să treci peste aceste întrebări!

Care sunt întrebările care nu ar trebui să lipsească de la interviul de angajare atunci când angajezi pentru poziții remote?

Orice interviu este structurat în 3 părți. Primul stadiu nu ocupă mai mult de 10% din timpul alocat întregului interviu. Este un stadiu important, deși este adesea subestimat de recrutori. În cadrul acestuia, trebuie stabilite raportul și confortul. De obicei, sunt folosite întrebări care sparg gheața, cum ar fi:

– Cum a fost ziua ta până acum?

De asemenea, poți folosi structuri de genul:

– Mulțumesc pentru punctualitate. Aceasta este una dintre calitățile pe care le apreciez cel mai mult la candidați.

– În timpul interviului te voi întreba mai multe despre experiența ta. Sunt interesată dacă există o potrivire între interesele, abilitățile și nevoile tale. Dacă vrei să îmi pui întrebări cu privire la poziția pentru care ai aplicat, în timpul interviului, te rog să o faci.

Corpul propriu-zis al interviului ocupă aproximativ 80% din interviu. În acest timp ar trebui să aduni cât mai multe informații despre candidați și să îi convingi în același timp că ar trebui să facă parte din echipa ta. Când vine vorba despre experiență, poți apela la următoarele întrebări:

– În CV-ul tău ai menționat că ai gestionat cu succes dezvoltarea unei noi linii de produse. Cum a fost măsurat succesul?

– Care a fost natura contribuțiilor pe care le-ai adus echipei de vânzări?

Însă trebuie să afli mai multe și despre disponibilitatea și motivația candidaților. Când vine vorba despre acest subiect, îi poți întreba:

– Care este experiența ta de muncă remote? De ce îți dorești să lucrezi remote?

– De unde vei lucra? Există factori care îți distrag atenția? Îmi poți descrie o zi normală de lucru remote?

– Ce instrumente folosești pentru a gestiona și îndeplini sarcinile remote?

În cea de-a treia parte a interviului, încheierea, care durează 10% din totalul alocat, îi poți mulțumi candidatului pentru timpul alocat interviului. Poți întreba candidatul dacă mai are nevoie de alte informații despre companie sau poziția disponibilă. Explică procesul de angajare încă o dată și informează candidatul cu privire la alte stadii pe care ar trebui să le treacă.